اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخصی برای پسابرجام نداشت/ اتاق برای واحدهای کوچک و متوسط است نه پتروشیمی‌ها و خودروسازها/سفرهای خارجی در انحصار عده‌ای خاص بود
ایلنا شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ 2 ماه قبل

اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخصی برای پسابرجام نداشت/ اتاق برای واحدهای کوچک و متوسط است نه پتروشیمی‌ها و خودروسازها/سفرهای خارجی در انحصار عده‌ای خاص بود

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: پس از توافق هسته‌ای شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی برای حضور در ایران ابراز تمایل کردند اما علاوه بر گروهی که همواره مخالف حضور آمریکایی‌ها در ایران بودند عده‌ای دیگر نیز به دنبال انحصار حضور آنها با خودشان بودند که فقط به واسطه آنها بتوانند این شرکت‌ها حضور پیدا کنند. […]



عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: پس از توافق هسته‌ای شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی برای حضور در ایران ابراز تمایل کردند اما علاوه بر گروهی که همواره مخالف حضور آمریکایی‌ها در ایران بودند عده‌ای دیگر نیز به دنبال انحصار حضور آنها با خودشان بودند که فقط به واسطه آنها بتوانند این شرکت‌ها حضور پیدا کنند. از طرف دیگر به دلیل نبود استراتژی مشخص و برنامه‌ریزی ما به سمت شرکت‌های کوچک و متوسط اروپایی که هیچ‌گونه بازاری در آمریکا ندارند و به راحتی می‌توانند با ما کار کنند نرفتیم و فقط به دنبال پول‌های بزرگ و شرکت‌های بزرگ بودیم. همین امر باعث شد که امروز به راحتی ما را تحریم کنند.



ادامه خبر

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
کانال تلگرام نفت خوان ما را از طریق کانال دنبال کنید.

آخرین اخبار

پربازدید

اخبار استخدامی